Reduser sykefraværet til dine ansatte!

• Visste du at muskelskjelettlidelser er den vanligste årsaken til tap av inntektsevne og utgjør 42% av alle langtidssykemeldinger og 31% av alle uføretrygdede?
  • Om lag en tredjedel av fraværet til norske arbeidstakere er relatert til muskel- og skjelettlidelser (NAV)
  • Forskning viser at rask tilgang til undersøkelser og behandling for personer med akutte og subakutte ryggsmerter reduserer sykefraværet med 35 prosent (Spine).
  • En ukes sykefravær kostet i snitt 14 900 kr i 2015, det tilsvarer nesten 3000 kr per dag!(NHO).

Det lønner seg å ta vare på sine ansatte!

Skreddersydd bedriftsavtale

Med en skreddersydd bedriftsavtale med MIBO Klinikken kan du redusere sykefraværet til dine ansatte! Vi har allerede avtaler med flere bedrifter i Kongsvinger, store og små. Vi tilbyr kiropraktor og akupunkturbehandling og behandlingen kan bestå av mobilisering og justering av ledd, bløtvevsteknikker, traksjon, triggerpunktbehandling med og uten nåler, øvelser og treningsveiledning.

Kiropraktorer er en del av primærhelsetjenesten og kan henvise til spesialist og bildediagnostikk. Vi tilbyr også arbeidsplassvurdering hvor kiropraktor kommer til bedriften, vurderer arbeidsforholdene og kommer med råd og ergonomisk veiledning for å finne årsaken til plagene.

Avtalen vil bli tilpasset din bedrifts behov, og du kan se eksempler på noen typer her, men disse kan tilpasses individuelt.

Behandling på klinikken vår i Kongsvinger

Bedriftens ansatte får rabatt på kiropraktikk, akupunktur og massasje på MIBO Klinikken, i våre lokaler i Gågata. Dere vil bli prioritert for akutte timer.

Behandling i bedriftens lokaler

Vår kiropraktor og akupunktør Magnus tar med seg benk og utstyr og kommer til bedriften der dere er. Vi tar med nødvendig utstyr, og trenger bare tilgang til et eget rom.

Ring oss på 98 66 46 98 eller ta kontakt for en uforpliktende prat!

Generell informasjon om muskel-skjelett-helse

• Muskel-skjelettplager koster samfunnet over 500 millioner kroner hver dag
  • Muskel-skjelettplager koster samfunnet over 185 milliarder kroner i året
  • Rygg- og nakkeplager alene koster samfunnet over 400 millioner kroner hver dag